الکترود استیل E385 ایدن EDEN

product-picture
خصوصیات
کاربردها
جدول ترکیبات
سؤالات متداول

الکترود استیل E385 برای جوشکاری مواد با ترکیب شیمیایی مشابه استفاده می‌شود که برای ساخت تجهیزات و مخازن برای جابجایی اسید سولفوریک و محیط های حاوی کلرید استفاده می‌شود. این سیم‌جوش یا الکترود همچنین ممکن است کاربردهایی برای اتصال مواد نوع 317L پیدا کند که در آن مقاومت در برابر خوردگی بهبود یافته در رسانه های خاص مورد نیاز است. به منظور کاهش تمایل به شکاف و ترک‌خوردگی، ترکیبات کم ذوب مانند کربن، سیلیکون و فسفر در سطوح پایین‌تری در این آلیاژ کنترل می‌شوند.

آلیاژ جوش پارسه تولید کننده و تامین کننده عمده الکترودهای پوشش دار AWS کلاس E385-16 است. ما این الکترودهای روکش‌دار را تحت برند EDEN و با همکاری سوپرُن هند با استفاده از مواد خام خالص تولید می‌کنیم و این الکترودها را طبق نیازهای خاص صنعت مشتری عرضه می کنیم. این الکترودهای روکش دار به نام های تجاری دیگر Alloy 385-16، EXATON 20.25.5.LCUR، THERMANIT 20/25 CUW نیز شناخته می‌شوند.

الکترود استیل E385-16 روتیل کاملا آستنیتی از نوع فولاد ضد زنگ برای جوشکاری فولادهای ضدزنگ آلیاژی Cr-Ni-Mo که در برابر خوردگی ناپایدار یا تثبیت شده مقاوم هستند مثل4539  L/1.904 مناسب است.

به ویژه در کارخانه‌های گوگردزدایی گاز دودکش، کارخانه‌های کودسازی، اتصالات انتقال آب دریا، صنایع پتروشیمی، کاغذ و خمیر کاغذ و غیره؛ انواع خوردگی در محلول‌های حاوی کلرید، فسفر، گوگرد، اسیدهای فرمیک و آب دریا؛ امکان استفاده یکسان از جریان برق مستقیم و متناوب؛ سهولت در زدن قوس و ضربه مجدد استفاده می‌شود.

از جمله ویژگی‌های الکترود استیل E385-16 می‌شود به انتقال قطرات فلزی ریز، ادغام مناسب سطوح اتصالات، سطح مهره‌ای صاف و یکنواخت، به ویژه در جوش‌های گوشه و حذف آسان سرباره اشاره کرد.

الکترود E385-16 یک الکترود فولاد زنگ نزن آستنیتی با آلیاژ بالا و محتوای کربن خیلی کم است که برای استفاده در شرایط خورنده شدید در نظر گرفته شده است. عناصر باقی‌مانده کربن، سیلیکون، فسفر، گوگرد و نیتروژن ( C، Si، P، S و N) در سطوح بسیار پایین‌تری نگهداری می‌شوند تا فلز ِجوش دچار ترک‌خوردگی و شکاف ناشی از داغی نشود. USA 904L خاص اتصال فولادهای ضد زنگ ۲۰٪ کروم- ۲۵٪ نیکل- ۴.۵٪ مولیبدن- ۱.۵٪ مس است و برای ساخت و تعمیر تجهیزات پردازش، تجهیزات آبی، مخازن، و فرآیندهای لوله کشی برای هدایت اسیدهای استیک، محلول‌های اسید سولفوریک و بسیاری از کلریدهای حاوی کلرید طراحی شده است.

کاربردهای دیگر آن عبارتند از: واحدهای خنک کننده برای کارخانه‌های تصفیه آب دریا و آب رودخانه و برای روکش فلزات آلیاژ پایین‌تر، زمانی که در بسیاری از محیط‌های خورنده استفاده می‌شوند. USA 904L همچنین برای اتصال AISI نوع 317 استفاده می‌شود که در آن مقاومت خوردگی ِبهبود یافته در رسانه‌های خاص مورد نیاز است.

کاربردهای الکترود استیل E385-16

برای جوشکاری فولادهای زنگ نزن با نیکل و مولیبدن (Ni و Mo) استفاده می‌شود که خواص مقاومت عالی در برابر اسیدها و خوردگی حفره‌ای دارد مثل URANA B-6 و B6M، NAR-20-25LMCu، UHB 904L، Sandvik 2RK65، Cronifer 1925LC، Avesta 254SLX همانطور که در ASTM B625 UNS N08904 مشاهده می‌شود.

الکترود E385-16 برای جوشکاری مواد با ترکیب شیمیایی ِمشابه است و از آن در ساخت تجهیزات و سازه‌هایی برای جابجایی اسید سولفوریک و فسفریک استفاده ‌می‌شود.

نکاتی در مورد استفاده از الکترود استیل E385-16

جریان جوش را تا حد امکان کم انتخاب کنید و طول قوس را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.

 

خرید الکترود استیل E385-16 | آلیاژ جوش پارسه

خرید الکترود استیل E385-16

شرکت آلیاژ جوش پارسه بعنوان نماینده انحصاری شرکت‌های سوپرون (Superon) هند و اینه (INE) ایتالیا الکترود استیل E385 را در کنار طیف گسترده‌ای از سیم‌جوش و الکترودهای جوشکاری برای صنایع، کارخانجات، کارگاه‌ها و … ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید جهت سفارش‌گذاری و یا استعلام قیمت از طریق اطلاعات صفحه تماس با بخش فروش شرکت آلیاژ جوش پارسه تماس حاصل نمایید.

جدولی برای محصولات این دسته وجود ندارد

سؤالات متداول برای این محصول وجود ندارد