الکترود استیل E316 ایدن EDEN

product-picture
خصوصیات
کاربردها
جدول ترکیبات
سؤالات متداول

الکترود استیل E316 / 316L-16 برای جوشکاری فولادهای ضد زنگ نوع 316L یا 318 استفاده می شود. دارای حداکثر 0.04 درصد کربن در فلز جوش است که احتمال رسوب کاربید و در نتیجه خوردگی بین‌دانه‌ای را کاهش می‌دهد. این الکترود به طور گسترده در جوشکاری تجهیزات شیمیایی استفاده می‌شود.

 

الکترود استیل E316L-15 ایدن

الکترود استیل (فولاد ضد زنگ) E316L-15 ایدن (نوع پایه) برای جوشکاری فولادهای ضد زنگ آستنیتی مولیبدن-نیکل-کروم (Cr-Ni-Mo)و فولادهای ریخته‌گری با محتوای کربن کم با دمای کار تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد، به ویژه برای جوشکاری مخازن و لوله‌های شیمیایی فولاد ضد زنگ ساخته شده از فولادهای ضدزنگ آستنیتی کم کربن 19Cr/12Ni/2-3Mo در صنایع شیمیایی، نساجی، رنگ و کاغذ، با DCEP استفاده می‌شود.

 

کاربرد الکترود استیل E316L-15

جوشکاری فولاد ضد زنگ AISI انواع 316 و 316L

الکترود استیل E316L-15 ایدن برای جوشکاری فولاد ضد زنگ انواع AISI 316، 316L طراحی شده است. این بر اساس فرمول آهک-تیتانیاست و برای جوشکاری با جریان متناوب ( DC +) توصیه می‌شود که جوش‌های بدون تخلخل با مقاومت در برابر خوردگی قابل مقایسه با فلز پایه ارائه می‌دهد.

 

نکاتی در مورد استفاده از الکترود استیل E316L-15

  • طول قوس را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.
  • جریان جوشکاری باید تا حد امکان پایین باشد.

 

الکترود استیل E316L-16 ایدن

الکترود فولاد ضد زنگ نوع روتیل E316L-16 ایدن برای جوشکاری فولادهای ضد زنگ آستنیتی مولیبدن-نیکل-کروم (Cr-Ni-Mo)یا فولادهای ریخته‌گری شده با محتوای کربن بسیار کم با دمای عملیاتی تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد بکار می‌رود. این الکترود برای جوشکاری مخازن و لوله‌های شیمیایی فولاد ضد زنگ در صنایع شیمیایی، نساجی، رنگ و کاغذ مناسب است و به همان اندازه امکان استفاده با جریان مستقیم و متناوب (AC و DC) را دارد. ضربه زدن و زدن مجدد قوس با آن آسان و انتقال قطرات فلزی ریز، ادغام خوب وجوه مفصل‌‌ها، سطح مهره‌های ریز موج دار و سرباره به راحتی قابل جابجایی از ویژگی‌های آنست.

 

کاربردهای الکترود استیل E316L-16

جوشکاری AlSl31، جوشکاری فلزات غیر مشابه مانند فولاد نرم به فولاد ضد زنگ و زیرسازی سطوح سخت

الکترود استیل E316L-16 ایدن فولاد ضد زنگ آستنیتی ۱۸٪ کروم-۱۲٪ نیکل- ۲٪مولیبدن و برای افزودن مولیبدن و مقدار کافی نیکل، در برابر خوردگی ساخته شده توسط اسیدهای ضد اکسید کننده مانند اسید سولفوریک و اسید سولفوریک رقیق بسیار عالی است. همچنین به دلیل خواص خزشی خوب در دمای بالا برای جوشکاری فولادهای مقاوم در برابر حرارت استفاده می‌شود.

 

نکاتی در مورد استفاده از الکترود استیل E316L-16

  • آلودگی‌هایی مثل روغن و گرد و غبار را از شیار پاک کنید.
  • معمولاً نیازی به پیش گرمایش نیست.
  • طول قوس را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.
  • قبل از استفاده، الکترود را حدود یک ساعت در دمای ۲۵۰-۲۰۰ درجه سانتیگراد بپزید (حرارت بدهید)

الکترود E316L-17 ایدن | آلیاژ جوش پارسه

الکترود استیل E316L-17 ایدن

الکترود استیل E316L-17 ایدن، فولاد ضد زنگ آلیاژی با سیم هسته. ترجیحاً برای گریدهای فولادی 1.4435 / 316L استفاده می شود.
این الکترود یک محصول شناخته شده جهانی است که به دلیل ویژگی‌های جوشکاری برتر و متالورژی آن مورد توجه قرار گرفته است.

از الکترود استیل E316L-17 ایدن می توان در حالات AC یا DC استفاده کرد. از دیگر مزایای آن می توان به ظرفیت جریان بالا، حداقل تشکیل پاشش، سرباره خود رها شونده، پروفیل جوش صاف و تمیز، ایمنی در برابر ایجاد تخلخل به دلیل پوشش مقاوم در برابر رطوبت و بسته‌بندی در قلع های مهر و موم شده هرمتیک اشاره کرد. سیم هسته کاملاً آلیاژی مطمئن ترین مقاومت در برابر خوردگی را تضمین می کند.

این الکترود مقاوم به خوردگی بین دانه ای تا +400 درجه سانتیگراد است.


 

 

الکترود استیل E316H-16 ایدن

الکترود E316H-16 ایدن باید در کاربردهایی استفاده شود که فولاد ضد زنگ نوع 316 به دمای بهبود یافته بالا نیاز دارد. در برخی موارد باید از فلز پرکننده E16-8-2 استفاده شود و همچنین می‌شود از آن برای جوشکاری فولاد ضد زنگ نوع 316 برای سرویس در دمای محیط استفاده کرد.

الکترودهای الکترود E316H-16 ایدن رسوبات جوشی شبیه به 316 دارند که با کربن 0.04-0.08 ٪ ایجاد می‌کنند. این محتوای کربن باعث می‌شود که رسوب جوش در دماهای بالا، مقاومت کششی و خزشی بالاتری ایجاد کند.

الکترودهای E316H-16 ایدن برای جوشکاری فولادهای ضد زنگ ۱۸٪ کروم -۱۲٪ نیکل -۲.۵٪ مولیبدن در مواردی که کیفیت مقاوم در برابر خوردگی AISI 316H مورد نیاز است استفاده می‌شود. این الکترود سرعت رسوب گذاری بالایی دارد و رسوب جوشی با ظاهر مهره‌های ظریف و مقاومت خوبی در برابر ترک ایجاد می‌کند. الکترودهای E316H-16 ایدن بیشتر در صنایع نساجی، کاغذ، سلولز و تجهیزات شیمیایی برای ساخت محصولات فولادی ضد زنگ 316H، 318 و 319H استفاده می‌شوند.

 

صنایع و کاربردهای الکترود استیل E316H-16

  • ساخت صنعتی و عمومی
  • پتروشیمی

 

نکات ایمنی الکترود استیل E316H-16

  1. از خشک بودن الکترودها اطمینان حاصل کنید و آنها را دوباره در دمای ۳۰۰-۲۵۰ درجه سانتیگراد به مدت یک ساعت خشک کنید.
  2. از قوس کوتاه، مهره‌های رشته‌ای و جریان کم استفاده کنید.

 

خرید الکترود استیل E316 ایدن | آلیاژ جوش پارسه

خرید الکترود استیل E316 ایدن

شرکت آلیاژ جوش پارسه بعنوان نماینده انحصاری شرکت‌های سوپرون (Superon) هند و اینه (INE) ایتالیا الکترود استیل روشکدار E316 را در کنار طیف گسترده‌ای از سیم‌جوش و الکترودهای جوشکاری برای صنایع، کارخانجات، کارگاه‌ها و … ارائه می‌دهد.

جهت خرید سازمانی و سفارش‌گذاری الکترود استیل E316 میتوانید از طریق تلفن‌های شرکت از آخرین قیمت‌ها و شرایط فروش آگاه شوید.

جدولی برای محصولات این دسته وجود ندارد

سؤالات متداول برای این محصول وجود ندارد