الکترود استیل E318 ایدن EDEN

product-picture
خصوصیات
کاربردها
جدول ترکیبات
سؤالات متداول

الکترود استیل E318 یک الکترود با پوشش شار روتیل تثبیت شده با نیوبیم (Niobium) است که برای جوشکاری Nb یا Ti تثبیت شده 18% کروم / 12% نیکل / 3% مولیبدن استیل ضدزنگ آستنیتی نوع 318 طراحی شده است. این الکترود ویژگی‌های موقعیتی خوبی دارد و سطوح پاشش کم و قابلیت جدا شدن سرباره خوب را ایجاد می‌کند.

الکترود استیل E318 در درجه اول برای دمای سرویس بالاتر از 400 درجه سانتیگراد در نظر گرفته شده است و همچنین می‌تواند برای مواد درجه 316 نیز (در دماهای بالا) استفاده شود.

 

الکترود استیل E318-16 ایدن EDEN

الکترود استیل E318-16 ایدن EDEN نوع روتیل برای جوشکاری فولادهای ضدزنگ آستنیتی و ریخته‌گری تثبیت شده کروم-نیکل-مولیبدن (Cr-Ni-Mo) و برای استفاده از دمای عملیاتی تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد، به ویژه برای جوشکاری مخازن اسیدی، نمکی و قلیایی فولادهای ضدزنگ، شیرآلات و لوله‌ها در صنایع شیمیایی، نساجی، رنگ و کاغذ استفاده می‌شود. به همان اندازه، امکان استفاده با جریان برق مستقیم و متناوب (AC و DC) را دارد. از جمله ویژگی‌هایش می‌شود از  زدن قوس و ضربه مجدد آسان، انتقال فلز با قطرات ریز، شستشوی خوب طرفین درز و سرباره به راحتی قابل جابجایی را نام برد.

گرید (AWS A5.4) E318-16، برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شود، مثلا PS-318 مشابه PS -316 و با این حال حاوی نیوبیوم (Nb) است تا در برابر بارش کاربید بین دانه‌ای مقاومت کند.

الکترود E318-16 ایدن یک الکترود استنلس استیل است که با جریان متناوب (DC +) و همچنین مستقیم (AC)به خوبی عمل می‌کند. فلز جوش 318-16 دارای گروهی از کلمبیوم و مولیبدن است که مقاومت کششی و خزشی در دمای بالا و در برابر خوردگی را افزایش می‌دهد و از شکستگی به دلیل خوردگی بین ِدانه‌ای جلوگیری می‌کند. در همین حال، عدد فریت آن بین ۷-۵ آمپر و برای جلوگیری از ترک خوردگی جوش است.

الکترودهای جوشکاری استیل با گرید (AWS A5.4) E318-16 به طور گسترده در صنعت برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین می‌توانند بسته به اندازه و ضخامت‌شان مطابق با نیاز مشتری سفارش داده شوند.

 

کاربردهای الکترود استیل E318-16 روکش‌دار ایدن EDEN

مناسب جوشکاری در کارخانه‌های شیمیایی است که در معرض اسیدهای غیر اکسید کننده مانند اسید سولفوریک، اسید سولفورس، اسید فسفریک و غیره قرار دارند. جوشکاری AlSl316 هم برای جلوگیری از رسوب کاربید کروم در جوشکاری لازم است.

الکترود E318-16 ایدن یک الکترود فولادی ضد زنگ از نوع تیتانیا آهکی است که ساختارهای آستنیتی کاملی تولید می‌کند و قابلیت استفاده و جوش پذیری خیلی خوبی دارد. از آنجایی که فلز جوش حاوی مولیبدن است، فلز رسوب‌شده در برابر خوردگی اسید اکسیدکننده و اسید غیر اکسیدکننده مانند اسید سولفوریک، مقاومتی عالی دارد. اما چون این فلز رسوب‌شده حاوی نیوبیوم هم هست، مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی بین دانه‌ای دارد و هیچ رسوبی از کاربید کروم در فلز جوش ندارد.

 

نکاتی در مورد استفاده از الکترود استیل E318-16 روکش‌دار ایدن EDEN

  • طول قوس را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.
  • جریان جوشکاری را در محدوده ذکر شده در جدول انتخاب کنید.

خرید الکترود استیل E318 | آلیاژ جوش پارسه

خرید الکترود استیل E318

شرکت آلیاژ جوش پارسه بعنوان نماینده انحصاری شرکت‌های سوپرون (Superon) هند و اینه (INE) ایتالیا الکترود استیل E385-16 را در کنار طیف گسترده‌ای از سیم‌جوش و الکترودهای جوشکاری برای صنایع، کارخانجات، کارگاه‌ها و … ارائه می‌دهد.

جهت خرید الکترود استیل روکش‌دار E318 ایدن با بخش فروش تماس بگیرید.

جدولی برای محصولات این دسته وجود ندارد

سؤالات متداول برای این محصول وجود ندارد