الکترود استیل E317 ایدن EDEN

product-picture
خصوصیات
کاربردها
جدول ترکیبات
سؤالات متداول

الکترود استیل E317 یک الکترود روکش‌دار Cr19Ni13Mo3 کم کربن با پوشش تیتانیوم کلسیم است. این الکترود AC و DC دو منظوره، و عملکردی عالی دارد. فلز ته نشین شده از نتیجه جوشکاری دارای محتوای مولیبدن بالاتری نسبت به E316-16 است و در برابر اسیدهای غیر اکسید کننده مانند اسید سولفوریک، اسید سولفوریک، اسید فسفریک و اسیدهای آلی مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد و همچنین تأثیر خوبی بر خوردگی حفره ای دارد.

 

الکترود استیل E317-16 ایدن EDEN

الکترود فولاد ضدزنگ E317-16 ایدن دارای ترکیب اسمی (wt.-%) 19.5 Cr، 12.75 Ni، 3.5 Mo و حداکثر محتوای کربن ۰.۰۴ است. این محدودیت کربن امکان رسوب کاربید بین دانه‌ای را کاهش می‌دهد و در نتیجه مقاومت در برابر خوردگی بین‌دانه ای را بدون استفاده از تثبیت کننده‌هایی مثل نیوبیوم یا تیتانیوم را افزایش می‌دهد. با این حال، آلیاژ کم کربن در دماهای بالا به اندازه آلیاژهای تثبیت شده با نیوبیوم یا فلز جوش استاندارد نوع 317 با محتوای کربن بالاتر قوی نیست. الکترود E317-16 ایدن معمولاً برای جوشکاری آلیاژهایی با ترکیب مشابه استفاده می‌شود و در محیط‌های به شدت خورنده (مانند محیط‌های حاوی هالوژن) که در آن‌ها خوردگی شکاف و حفره‌ای نگران‌کننده است، مانند کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی و صنایع کاغذی، تاسیسات فرآوری شیمیایی و کاربردهای دریایی استفاده می‌شود.

 

کاربرد الکترود استیل E317-16 ایدن

الکترود روکش دار E317-16 برای جوشکاری فولادهای غیر مشابه به فولاد کربنی یا فولاد ضد زنگ به فولاد کربنی استفاده می‌شود. باید از تکنیک مهره‌های رشته‌ای برای جوشکاری مسطح، افقی و بالای سر و از تکنیک بافندگی برای موقعیت عمودی استفاده شود.


 

الکترود استیل E317L-16 ایدن EDEN

الکترود استیل E317L-16 ایدن یک رسوب جوشی مشابه فولاد ضد زنگ ِنوع 317 ایجاد می‌کند، با این تفاوت که کربن به حداکثر ۰.۰۴٪ محدود شده است. این الکترود جوش علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی حفره‌ای و شکافی، مقاومت خوبی در برابر خوردگی بین دانه‌ای هم دارد.

الکترودهای 317 نسبت به 316 دارای محتوای مولیبدن بیشتری هستند. افزایش محتوای مولیبدن منجر به رسوب جوش با استحکام کششی بالاتر در دماهای بالا و مقاومت قوی‌تر در برابر خوردگی حفره‌ای می‌شود و با سرد شدن رسوب از مرحله مذاب، عملاً از ترک خوردگی مصون می‌ماند. رسوبات جوش 317 ظاهر مهره‌ای صاف و قابلیت جداسازی آسان سرباره را ارائه می‌دهند. این الکترود معمولاً در مواردی که مقاومت خوردگی قوی در برابر اسیدهای سولفوریک یا سولفوره مورد نیاز است مانند صنایع شیمیایی، کاغذ و نساجی استفاده می‌شود.

الکترود استیل E317L-16 ایدن یک الکترود فولادی ضد زنگ از نوع تیتانیای آهکی است که به شما یک فلز جوش ضد زنگ آستنیتی با کربن بسیار کم کروم ۱۸٪ -نیکل ۱۲٪- مولیبدن ۳٪ می‌دهد. از آنجایی که محتوای مولیبدن آن بیشتر از 316L است، فلز جوش آن مقاومت عالی در برابر اسیدهای غیر اکسید کننده مانند اسید سولفوریک رقیق دارد و در برابر خوردگی بین سیستالی مقاوم است.

کاربردهای الکترود استیل E317L-16

برای جوشکاری فولاد ضد زنگ AlSl317, AlSl317l بکار می‌رود.

نکاتی در مورد استفاده الکترود استیل E317L-16

  • طول قوس را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.
  • قبل از استفاده، الکترود را به مدت ۶۰-۳۰ دقیقه در دمای ۳۵۰-۳۰۰ درجه سانتیگراد خشک کنید.
  • ناحیه جوش را به منظور جلوگیری از کاهش مقاومت خوردگی با مخلوط کردن کربن با فلز جوش تمیز کنید.

خرید الکترود استیل E317 | آلیاژ جوش پارسه

خرید الکترود استیل E317

شرکت آلیاژ جوش پارسه بعنوان نماینده انحصاری شرکت‌های سوپرون (Superon) هند و اینه (INE) ایتالیا الکترود استیل E317 را در کنار طیف گسترده‌ای از سیم‌جوش و الکترودهای جوشکاری برای صنایع، کارخانجات، کارگاه‌ها و … ارائه می‌دهد.

جهت استعلام قیمت و خرید الکترود استیل روکش‌دار E317 ایدن با دفتر مرکزی و بخش فروش تماس بگیرید.

جدولی برای محصولات این دسته وجود ندارد

سؤالات متداول برای این محصول وجود ندارد