سیم جوش آلومینیوم ER1050

product-picture
خصوصیات

سیم جوش ER1050 ایدن یک سیم جوش آلومینیومی با خلوص بالاست که برای جوشکاری مواد پایه آلومینیومی خالص استفاده می‌شود.

آلومینیوم خالص نرم است و با شکل پذیری و تورق خوب، در برابر حملات شیمیایی و هوا مقاومت خوبی دارد. فلز جوش آن هم پس از آنودایز ظاهر خوبی ارائه می‌دهد.

سیم جوش ER1050 سیم‌های آلومینیومی خالص تجاری با کیفیت بالا و دارای حداکثر ۰.۵٪ عناصر آلیاژی است. ER1050 برای انتقال قوس پاششی و قوس پالسی با استفاده از آرگون با خلوص بالا و بر روی مقاطع نازک یا مخلوط آرگون و هلیوم مناسب است. برای جوشکاری میگ، باید در ضخامت های بیشتر از ۴ میلیمتر، جریان گاز ۲۰-۱۵ لیتر در دقیقه استفاده شود. سیم جوش ER1050 باید با یک الکترود تنگستن زیرکونی شده با آرگون خالص یا الوشیلد با سرعت جریان ۱۵-۱۰ لیتر در دقیقه استفاده شود. برای جوشکاری گاز اکسی استیلن، باید از شعله خنثی با شار جوش آلومینیوم استفاده شود.

سیم جوش آلومینیوم ER1050 | آلیاژ جوش پارسه

موارد کاربردی سیم جوش ER1050 ایدن

این سیم برای جوشکاری محصولات آلومینیومی بدون آلیاژ، یعنی آلیاژ آلومینیوم انواع 1050، 1070، 1200 و معادل آن توصیه می‌شود و در صنایع الکترونیک، برق و ساختمان؛ تجهیزات و ظروف برای صنایع غذایی، شیمیایی، آبجوسازی و انرژی اتمی و همچنین برای لحیم کاری قطعات آلومینیومی در صنایع تبرید، تهویه مطبوع و خودروسازی مناسب است.

 

مزایای سیم جوش ER1050

  • مقاومت خوب در برابر خوردگی
  • خاصیت عالی پخش سیالیت و مرطوب شدن
  • مطابقت با دستورالعمل ROHS
  • مناسب برای لحیم کاری قطعات آلومینیومی در صنایع تبرید، تهویه مطبوع و خودروسازی

 

ویژگی‌های اصلی سیم جوش ER1050

خاصیت پخش خوب سیالیت و خیس شدن؛ مقاومت خوب در برابر خوردگی؛ مطابقت با دستورالعمل ROHS؛ شار غیر خورنده؛ دارای ثبات؛ عدم جذب رطوبت و عاری از ترشی بعد از لحیم کاری.